Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #9161  
Old 01-23-2011, 11:23 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har alla liggandes på datorn och vi brukar alltid köra sällskapsresecitat på jobbet. Bästa filmerna ever (om man bortser från hälsoresan)
 
  #9162  
Old 01-23-2011, 12:45 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Har haft Snowroller på i bakgrunden här. Hysteriskt kul.

"Hörru Mackan, jag får fanimig lägga in en offert på Lotta så hon kommer ifrån de där råtöntarna …"
 
  #9163  
Old 01-23-2011, 12:47 PM
Alex12de's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,076
Alex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond reputeAlex12de has a reputation beyond repute
Jag gillar ost och bananer
 
  #9164  
Old 01-23-2011, 01:07 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Har haft Snowroller på i bakgrunden här. Hysteriskt kul.

"Hörru Mackan, jag får fanimig lägga in en offert på Lotta så hon kommer ifrån de där råtöntarna …"
"Snowroller, Nalle" är ju en klassiker att svara i telefon på bakfyllan
 
  #9165  
Old 01-23-2011, 01:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
"Snowroller, Nalle" är ju en klassiker att svara i telefon på bakfyllan


Askul ju!
 
  #9166  
Old 01-23-2011, 01:30 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är jag helt jävla dum i hela jävla huvudet eller.

Ser på Internetbanken att det står "STOCKHOLM", och -25,016 SEK. Någon har dragit 25 tusen den 17/1, i Stockholm, när jag inte var i landet. Och det står bara "Stockholm". Vad fan?

Sitter och stirrar i fem minuter på kontoutdraget, försöker minnas om jag gjort något de tidigare dagarna, men icke. Hade jag tjackat något för den summan hade jag ju kommit ihåg det.

Ringer banken och säger åt dem att reversa transaktionen fort som fan och spärra kortet. Går igenom en lång jäkla procedur, både på telefonbanken och internetbanken, har säkert suttit i telefonen och inloggad på nätet i 20 minuter vid det här laget ..... och preciiiis innan hon/jag ska trycka på knappen, så frågar tanten i telefonen, "Du är verkligen säker på att du inte gjort detta?" "Ja, det är jag. Inte köpt ett smack för den summan de senaste dagarna." "Jag ser här att du har några senare transaktioner på kortet, bland annat på Arlanda och i München. Det är inte så att du har växlat pengar inför en resa?".

"Öh ..... visst fan!!"
 
  #9167  
Old 01-23-2011, 02:45 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Är jag helt jävla dum i hela jävla huvudet eller.

Ser på Internetbanken att det står "STOCKHOLM", och -25,016 SEK. Någon har dragit 25 tusen den 17/1, i Stockholm, när jag inte var i landet. Och det står bara "Stockholm". Vad fan?

Sitter och stirrar i fem minuter på kontoutdraget, försöker minnas om jag gjort något de tidigare dagarna, men icke. Hade jag tjackat något för den summan hade jag ju kommit ihåg det.

Ringer banken och säger åt dem att reversa transaktionen fort som fan och spärra kortet. Går igenom en lång jäkla procedur, både på telefonbanken och internetbanken, har säkert suttit i telefonen och inloggad på nätet i 20 minuter vid det här laget ..... och preciiiis innan hon/jag ska trycka på knappen, så frågar tanten i telefonen, "Du är verkligen säker på att du inte gjort detta?" "Ja, det är jag. Inte köpt ett smack för den summan de senaste dagarna." "Jag ser här att du har några senare transaktioner på kortet, bland annat på Arlanda och i München. Det är inte så att du har växlat pengar inför en resa?".

"Öh ..... visst fan!!"
 
  #9168  
Old 01-23-2011, 02:58 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Woooops!
 
  #9169  
Old 01-23-2011, 02:59 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ugh ...det där jävla skeppet alltså!
 
  #9170  
Old 01-23-2011, 03:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är det bara jag eller var han en galet dålig karaktär att spela god för 22 miljarder? Passade inte alls.
 



All times are GMT -4. The time now is 10:56 AM.