Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #891  
Old 05-04-2008, 06:50 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ring mig ikväll vid 6-7 så kanske vi kan styra något, ska ut på djurgården en snabbis nu men ska sen hänga på kontoret och göra arbetsprover för Berghs, du kanske kan plocka upp mig utanför så drar vi någonstans en stund?
 
  #892  
Old 05-04-2008, 06:54 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Ring mig ikväll vid 6-7 så kanske vi kan styra något, ska ut på djurgården en snabbis nu men ska sen hänga på kontoret och göra arbetsprover för Berghs, du kanske kan plocka upp mig utanför så drar vi någonstans en stund?
Yes - det låter bra! Ska dock väldigt eventuellt kanske hjälpa en kompis flytta kylskåp från ena sidan stan till den andra, men det tror jag inte inträffar samtidigt. Jag hör av mig!

Hoppas du vet några bra ställen att fota på, själv är jag rätt lost vad gäller sånt
 
  #893  
Old 05-04-2008, 01:51 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Dude, du hade inte på telefonen och jag som var i krokarna

Edit: Och jag kom från Norrtullhållet och körde förbi ditt office och gjorde en VRAlex utanför, så du kan knappast ha varit där heller för det HÖRS
 

Last edited by jox; 05-04-2008 at 01:56 PM.
  #894  
Old 05-04-2008, 03:50 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Hey Jox! Blev inget jobb idag, fastnade på djurgården hela dagen, kom nyss hem Mitt batteri dog redan imorse, hade lite dåligt samvete

Kan bjuda på en lite ful historia från igår om ni orkar läsa;

På vägen hem fr. en hemmafest igår vid 5 på morgonen så stannar vi med en taxi utanför st. eriksgrillen på st. eriksplan, väl där beställer jag en papptalrik med köttbullar/mos/lingonsylt.

Samtidigt som jag väntar på att det ska bli klart så ser jag två sjukt läskiga pundare i tjugoårs-åldern med ryggsäckar, påsar under ögonen och helt trasiga kläder sittandes på en bänk. De sitter o lyssnar på hiphop ifr. deras mobiltelefon och ser allmänt slitna/trötta/höga ut.

Spola fram 2 minuter tills min beloved meatball plate är klar...
Pundarturk: Eyyyy! Du där borta, min bryscha e schjyykt hyngrig, kan han få 1 köttbulle?
Felix: Ehhh, nej.
Pundarturk: Abooo, kaxig dy eeee, vill du tjafsa *spänner upp ögonen och ställer sig upp*
Felix: Nej tack, *vänder mig om*
Pundarturk: Aboo, kom da *går emot mig och sparkar en sjukt hög spark mot min köttbulletalrik underifrån så att alla köttbullarna + all lingonsylt flyger upp i luften och landar över hela mig!!! *WTF????* (har seriöst lingonsylt över heeela tröjan)
Mojj-ägaren: Eyyyyy!!!!!!&&!/!/ Naviiid!!! Vad har jag sagt om att tjafsa med mina kynder?!??!?! Stickk!!!!!!
Pundarturk: Dy ska dööö, hoppas du vet det din jäla fida!
Vid det här laget här laget känner jag ungefär så här :ugh: / :rofl: / och går sedan hem (mojj-ägarn hinner bjuda på en ny talrik innan jag går hem dock )

All in all så var det typ bara roligt, nu har jag en rolig historia varje gång det bjuds på köttbullar
 

Last edited by PorscheFanatic; 05-04-2008 at 03:54 PM.
  #895  
Old 05-04-2008, 03:59 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahaha, vad jobbigt att bli helt dränkt i lingonsylt och köttbullar! Schysst att mojjkillen bjöd på en ny iallafall, aldrig bra att mucka med såna gubbar sent på natten.
 
  #896  
Old 05-04-2008, 04:41 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Hahaha, vad jobbigt att bli helt dränkt i lingonsylt och köttbullar! Schysst att mojjkillen bjöd på en ny iallafall, aldrig bra att mucka med såna gubbar sent på natten.
Nej usch, de kunde haft kniv! Men jag muckade verkligen inte med dem, även om det kanske lät så.
 
  #897  
Old 05-04-2008, 05:11 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, lät som en bra historia. Så väldigt svårt kan det inte vara att bete sig som folk ....
 
  #898  
Old 05-04-2008, 07:20 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Nej usch, de kunde haft kniv! Men jag muckade verkligen inte med dem, även om det kanske lät så.
Fel ordval av mig, fattade att du inte muckade, men jag menar om man skulle tjatat mer med de kunde de säkert gått illa. Galet att körvgubben kände de gubbarna med..

Men jag tycker att ni haft väldigt många ursäkter för att inte få några kort på Jox bil nu, finns den verkligen? Ska bli grymt väder hela veckan så jag hopppas ni kan lösa något 'shoot'
 
  #899  
Old 05-05-2008, 02:17 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
No problems Felix, vi tar det vid tillfälle istället. Kanske till helgen?

Trist med köttbulleknarkarn - du skulle ha nysit på hans jacka och uppgett Brontos nummer när han ville ha en ny jacka!
 
  #900  
Old 05-05-2008, 02:25 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
No problems Felix, vi tar det vid tillfälle istället. Kanske till helgen?

Trist med köttbulleknarkarn - du skulle ha nysit på hans jacka och uppgett Brontos nummer när han ville ha en ny jacka!
:rofl: Jox vi kan göra det någon kväll i veckan, behöver inte ta mer än en halvtimme, timme. Ljuset var helt magiskt igår runt halv 8, tror vi ska fota då. Kan ikväll om du har tid över.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:02 PM.