Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #611  
Old 04-10-2008, 06:26 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Äh, egentligen är det farligare att köra i vanlig trafik med så många stolpskott det finns. På bana är alla väldigt skärpta och majoriteten duktiga förare. Eftersom de tinte heller är en samlad start tror jag det är rätt säkert att köra, ska kolla hur kalendern ser ut då och se vad mbolo säger.
Nä du har nog rätt. Sålänge alla är duktiga förare och med bra bilar borde det vara helt lugnt. Skit i försäkringen.
YouTube - Car Crash Compilation - Racing Crashes

Eller ännu värre:
YouTube - kitten gets in car accident
 

Last edited by mbolo; 04-10-2008 at 06:28 AM.
  #612  
Old 04-10-2008, 06:43 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Errr.... ^^ Jag kom just på att jag vill nog ha trippel helförsäkring i alla fall. Gärna med extra livförsäkring och kanske att jag också ska köpa en till 911 att ha som reserv ...
 
  #613  
Old 04-10-2008, 07:03 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Tror ni har rätt, det är farligare att köra rusningstraffik än bana. Problemet är ju att man har försäkring i rusningstrafik
Hur är det med er, är ni sugna?
Jag ska försöka ordna fram en hjälm också.
 
  #614  
Old 04-10-2008, 04:22 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ok, har börjat titta på Blocket efter beg hjälmar och hittade dessa.

Goggles HIGHWAY No.1 med skruvjustering
Ngt för Jox?

Kolla denna, läs första raden på beskrivningen. Vette fan om jag vågar köpa den?
Hjälm SCORPION av glasfiber kevlar
 

Last edited by Dave S; 04-10-2008 at 04:27 PM.
  #615  
Old 04-11-2008, 02:05 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Crack head!
 
  #616  
Old 04-11-2008, 03:22 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Aaaah, fredag och solen skiner Gotta love it! Joxy boy dags för dig att ta ut kärran efter jobbet för en liten photoshoot!
 
  #617  
Old 04-11-2008, 04:14 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Faaack vad jag får dåligt samvete att behöva baila igen ... Men idag ska jag bort och helgen är fullsmockad med massa IKEA-bjäfs, födelsedagar och jobbiga svärföräldrar.

MEN NU BESTÄMMER VI NÄSTA HELG?

Edit: Snygg avatar förresten. När var det den skulle komma hem nu igen?
 
  #618  
Old 04-11-2008, 04:22 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Faaack vad jag får dåligt samvete att behöva baila igen ... Men idag ska jag bort och helgen är fullsmockad med massa IKEA-bjäfs, födelsedagar och jobbiga svärföräldrar.

MEN NU BESTÄMMER VI NÄSTA HELG?

Edit: Snygg avatar förresten. När var det den skulle komma hem nu igen?
Gång på gång gör du mig besviken
Haha, no hard feeling jag vet hur det är 11 dagar kvar tills den står i Stockholm, sen får vi se hur lång tid det tar att få den körklar.
 
  #619  
Old 04-11-2008, 04:39 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Prioritera Ikea över photoshoot med Felix är ju galet.
 
  #620  
Old 04-11-2008, 04:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Prioritera Ikea över photoshoot med Felix är ju galet.
Det är inte jag som har bestämt. Det är Hitler ...
 



All times are GMT -4. The time now is 11:43 AM.