Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4851  
Old 07-16-2009, 05:56 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha. Historien blir bättre. Så killen som sumpat plånkan ringer mig nu på kvällen. Han får sin plånbok och...han är tydligen i Båstad och säljer strumpor(!) (visste inte att det var ett sommarjobb när man var 18) så jag har fått 3 par gratis strumpor som tack för min ärlighet! FTW! Blir kanon till morgon och övermorgondagens utgångar.
 
  #4852  
Old 07-16-2009, 06:18 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Utanför ett hotell i London för ca 2 timmar sedan.
 
  #4853  
Old 07-16-2009, 06:36 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Coolt! 2 Veyron ser man ju inte precis varje dag. Såg f.ö. en Nissan GTR idag, ger samma intryck i verkligheten som på bild.
 
  #4854  
Old 07-17-2009, 05:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by EVO
Utanför ett hotell i London för ca 2 timmar sedan.
NICE! Inte sett någon i verkligheten än.

Originally Posted by Dave S
Coolt! 2 Veyron ser man ju inte precis varje dag. Såg f.ö. en Nissan GTR idag, ger samma intryck i verkligheten som på bild.
Nice, som en fet gris då alltså?
 
  #4855  
Old 07-17-2009, 06:16 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
NICE! Inte sett någon i verkligheten än.
Hade inte jag heller tills i förrgår då krom/kolfiber Veyronen dök upp på hotellparkeringen. Och sen igår den röda. Ska finnas tre-fyra andra i omlopp hörde jag igår, var av en är Sang Noir.
 
  #4856  
Old 07-17-2009, 04:19 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Såg dom här två ett antal gånger idag. Ska ut med fetingkameran i morgon och se om jag kan få några bra pics.

 
  #4857  
Old 07-18-2009, 09:24 AM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Ni som är i Båstad, ta en sväng upp till den "Italienska vägen" och kolla in bilarna som står rätt sent på vänster sida. Var på väg till Torekov igår kväll och kunde räkna så många som fyra måsvinge-mercor, någon äldre mercedes cab och en porsche 993 turbo. Var ett antal andra bilar också som jag inte lade speciellt mycket tanke åt. Sjukt random parkerade och dessutom ute i regnet.
 
  #4858  
Old 07-19-2009, 09:25 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sjukt med 2 Veyrons men uppenbarligen inget ovanligt i London. Min brorsa såg också 2 st utanför sitt jobb några månader sedan. Är det en äkta Pur Sang? Vet att det finns en Veyron som är tunad av Mansory så att den ska se ut som en Pur Sang.
 
  #4859  
Old 07-19-2009, 12:44 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
Ni som är i Båstad, ta en sväng upp till den "Italienska vägen" och kolla in bilarna som står rätt sent på vänster sida. Var på väg till Torekov igår kväll och kunde räkna så många som fyra måsvinge-mercor, någon äldre mercedes cab och en porsche 993 turbo. Var ett antal andra bilar också som jag inte lade speciellt mycket tanke åt. Sjukt random parkerade och dessutom ute i regnet.
Jag körde förbi där under dagen och då stod de också där. Tror de hyrde det lilla huset där för de satt och grillade när jag körde förbi.
Såg en svart M3 i Lördags morse i Båstad, det var inte du?
 
  #4860  
Old 07-20-2009, 05:09 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Sjukt med 2 Veyrons men uppenbarligen inget ovanligt i London. Min brorsa såg också 2 st utanför sitt jobb några månader sedan. Är det en äkta Pur Sang? Vet att det finns en Veyron som är tunad av Mansory så att den ska se ut som en Pur Sang.
Vad jag hörde så var det en vanlig Veyron som är Pur Sang-kittad. I förrgår var det ytterligare en Veyron som körde runt utanför hotellet. Så tre Veyrons inom 20 meter.

En annan rolig grej var att jag såg Lakshmi Mittal sitta och äta middag på en resturang för ett par dagar sedan. Kan inte med 100% säkerhet men nästan iallafall att det faktiskt var han.
 



All times are GMT -4. The time now is 09:45 AM.