Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #381  
Old 03-31-2008, 02:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Gott, då är det bara en full tank, ett gäng Red Bull, några bra blandband (för visst är det banddäck fortf i Porschen? ) och så är du redo.
Det sitter faktiskt en Blaupunkt Lausanne i just nu ... Säkert värd en tvåhundra spänn. Ljudet i de två framhögtalarna är tiofaldigt bättre än originalsystemet i Mercan.

 
  #382  
Old 03-31-2008, 02:06 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Jag tror inte Jox köpt någon Porsche. Tror inte Jox vågar köpa Porsche. Eller köra Porsche. Tror inte Jox vågar köra någonstans faktiskt. Inte ens till Båstad.
Köpt har jag, men knappt att jag vågar köra! Som jag skrev till David igår;

Satan i helvete, det känns som jag behöver gå på lite banmöten med den för att lära mig bemästra aktersnurran. Det är VÄLDIGT mycket 80-tals-elva fortfarande...

Lite småfuktig väg, 3an på 50-väg och jag trampar fullt. Borde ju inte alls bli speciellt dramatiskt, tänkte jag. Vägen är ju ändå rak! Men, den börjar kana och orma sig så inåt helvete mot bergväggen intill och jag får verkligen kämpa för att hålla rakt spår ... Släpper instinktivt på gasen (som man INTE ska) och då kommer baken skjutandes den åt andra hållet! Phew! Vilken otrolig skam att ha satt den i en stenvägg vid första körningen
 
  #383  
Old 03-31-2008, 02:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ni från 6speed-tiden kommer väl ihåg PA001? Nå Joxie, up to you att bevisa att du faktiskt har en Porsche. Förresten, om man googlar på Jox och kollar bilderna så ser man ngt intressant. (Notera andra bilden fr vänster)
jox - Google Image Search
 
  #384  
Old 03-31-2008, 02:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Här kommer beviset

 
  #385  
Old 03-31-2008, 02:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Varför står det:
Into the wild
Martin Oxie

Spegelvänt på papperet?
Och förresten är jag fan straight
 
  #386  
Old 03-31-2008, 02:38 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, good eye! Det står Into the Wild och Horton. Jag jobbar ju med film just nu
 
  #387  
Old 03-31-2008, 02:42 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Mhm, jag har bra öga för detaljer.
 
  #388  
Old 03-31-2008, 03:01 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Jox vågar inte köra till Båstad. Jox vill hellre hänga med Horton. Jox vågar inte... ja, ni fattar.

Kom om du kan. Det vore roligt, kan man annars skriva.
 
  #389  
Old 03-31-2008, 03:08 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Jox vågar inte köra till Båstad. Jox vill hellre hänga med Horton. Jox vågar inte... ja, ni fattar.

Kom om du kan. Det vore roligt, kan man annars skriva.
I would, men jag är rädd för att få alltför påtaglig ögon- och öronkontakt med RS4 B7. Saknaden efter min S4 B6 som redan nu är väldigt stark skulle förmodligen bli olidlig ...

Men meet:et har väl inget som är bokat som kräver speciell OSA - man kan väl droppa in i sista minuten om andan faller på?
 
  #390  
Old 03-31-2008, 03:14 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Klart man kan. Förstår att du är sugen, men det är ju en bit att köra och till sist beror det väl på vädret. Men om ngn kommer dit med sin Reventon, så kan väl du köra från Sthlm kan tyckas
 



All times are GMT -4. The time now is 01:03 PM.