Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3231  
Old 01-16-2009, 12:07 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahah det trodde jag inte om honom. Hans Gallardo var nog den tjockaste jag har sett. Och hans nya lambo går inte heller av för hackor, sjukt fet bil.
Men iods, när man läser hans sig är det ju rätt uppenbart hahah
 
  #3232  
Old 01-16-2009, 12:22 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Googla på det företag som står på hans bilder så hittar man det också.

Min dag idag har varit så mysig. En sån där dag som gör livet värt att leva. Jag har spelat tv-spel några timmar sen har jag börjat titta på Top Gear. Från vsnitt 1, säsong 1. Kommer nog ta ett tag att plöja igenom alla avsnitt
Förresten, tjockisen de hade med innan James May är sjuukt trist. Är tveksam till om serien blivit så bra som den är om han varit kvar.
 
  #3233  
Old 01-16-2009, 01:16 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ugh....någon som ahr lust att privva namnät pao tzubben zom det pjatas om? Fattar ingenting. Bra dag idag med, pluggat mellan 11.00-16.00 och känner att jag behärskar det mesta inför tentamen imorgon. Drog och tränade och väger nu in på 90.0kg.....bara 10kg kvar till 100.0kg
 
  #3234  
Old 01-16-2009, 01:17 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Va fan, Jox förklaring var ju hur enkel som helst
 
  #3235  
Old 01-16-2009, 01:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Va fan, Jox förklaring var ju hur enkel som helst
Haha ja, men fattade aldrig att det var hanz skreennäme
 
  #3236  
Old 01-16-2009, 02:32 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Alltså, forumet blir ju helt spammat av jävla fotbollstrådar. Hade jag gillat forboll hade jag väl inte varit på ett bilforum. argh.
 
  #3237  
Old 01-16-2009, 02:41 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Alltså, forumet blir ju helt spammat av jävla fotbollstrådar. Hade jag gillat forboll hade jag väl inte varit på ett bilforum. argh.
Jag håller med dig. Jag tycker Moderatorerna i Sport-avdelningen gör det bra som uppdaterar hela tiden men det blir för mycket. Sen tycker jag det är mest skvaller ändå, som det är i fotbollsvärlden mest hela tiden . Köper ditt resonemang...bryr mig sig jättemycket kan man väl hänga på goal.com eller nåt.....
 
  #3238  
Old 01-16-2009, 02:45 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Googla på det företag som står på hans bilder så hittar man det också.

Min dag idag har varit så mysig. En sån där dag som gör livet värt att leva. Jag har spelat tv-spel några timmar sen har jag börjat titta på Top Gear. Från vsnitt 1, säsong 1. Kommer nog ta ett tag att plöja igenom alla avsnitt
Förresten, tjockisen de hade med innan James May är sjuukt trist. Är tveksam till om serien blivit så bra som den är om han varit kvar.
Riktigt trött gubbe. Första avsnitten med James May är sjukt roliga. Speciellt med reportaget om hans Bentley
Han var verkligen rätt karaktär för TG, undrar hur de fick tag i honom förresten?
 
  #3239  
Old 01-16-2009, 03:19 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Riktigt trött gubbe. Första avsnitten med James May är sjukt roliga. Speciellt med reportaget om hans Bentley
Han var verkligen rätt karaktär för TG, undrar hur de fick tag i honom förresten?
Tror dom hittade honom här

The James May Board - Home
 
  #3240  
Old 01-16-2009, 03:21 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ha! Helt jäkla otroligt!

Idag stod jag parkerad på Luntmakargatan från strax efter 7 på morgonen till nästan halv 7 på kvällen och hade GLÖMT att lägga upp min fina biljett!

Och ingen bot?!!!!! What in the ****? Det kan ju vara en av de MEST lapplisetrafikerade gatorna i hela norra Europa och jag fick ingen bot?! Antingen känner de igen bilen och är de så vana vid att jag "betalar" över 200 spänn om dagen för en biljett att de faktiskt tyckte synd om mig och lät bli, eller så var det för kallt för dem att över huvudtaget gå ute och lappa idag.

In which case är jag pretty freaking tacksam!
 



All times are GMT -4. The time now is 03:53 AM.