Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22151  
Old 07-05-2012, 10:49 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Galet o-heligt att sätta 250 GTO på en klocka!! Hublot ska hålla sig till sina orginal Big Bang enligt mig!
 
  #22152  
Old 07-05-2012, 10:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad jobbigt Hampus, 2 lådbyten i en sprillans ny Ferrari för 3 millar är ju inte direkt något man längtar efter...
 
  #22153  
Old 07-05-2012, 10:58 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Fan vad jobbigt Hampus, 2 lådbyten i en sprillans ny Ferrari för 3 millar är ju inte direkt något man längtar efter...
Nä inte särskilt roligt. Bilen har stått på Autoropa i snart 2 månader och den är inte klar.
 
  #22154  
Old 07-05-2012, 11:01 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Nä inte särskilt roligt. Bilen har stått på Autoropa i snart 2 månader och den är inte klar.
Lider med er, mitt tålamod hade tagit slut för länge sedan. Men man kan ju råka ut för betydligt tråkigare saker också vilket Jox kan intyga
 
  #22155  
Old 07-05-2012, 11:10 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by RedRS
Galet o-heligt att sätta 250 GTO på en klocka!! Hublot ska hålla sig till sina orginal Big Bang enligt mig!
I vanliga fall hade jag hållt med dig! Denna gjordes i 39 exemplar till en bilträff. Gissa vilka som deltog på träffen? Just det, GTO-ägare Alltså får man bara köpa klockan om man är ägare till en 250 GTO! Det i kombination med en relativt snygg klocka med tourbillon-verk gör att det funkar för mig Ska jag anmärka på något är det att den är för stor, 45mm är absurt...
 
  #22156  
Old 07-05-2012, 11:20 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag hatar alla klockor över 42 mm. Ju snyggare de är desto mer hatar jag dem eftersom jag aldrig kommer kunna ha en utan att det ser cp ut.
 
  #22157  
Old 07-05-2012, 11:38 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Hampelina_92
Nä inte särskilt roligt. Bilen har stått på Autoropa i snart 2 månader och den är inte klar.
Tråkigt att höra! Är det bara er bil som har den här typen av fel eller är det liknande problem på andra FF'ar?
Det var ju någon FF som inte mådde så bra efter Granturismo Nürburgring i våras tex..

Hittade förövrigt en jävligt läcker Scuderia på blocket igår; Ferrari F430 F1 Scuderia / Navi / Nyservad | Skåne
Har aldrig sett någon i den färgen i Sverige tidigare, ack så läcker!
 
  #22158  
Old 07-05-2012, 11:38 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ludwig, har precis samma gräns. Min Omega Seamaster AT är 41,5mm den har jag nästan dagligen Hittade en väldigt gammal Seamaster i min farfars gamla hus för ett tag sedan. Skickade ner den till Schweiz och satte ett svart armband i skinn, mindre och väldigt diskret! Skulle gärna skaffa något nytt nu men det får vänta till efter examen alt. första vettiga anställningen
 
  #22159  
Old 07-05-2012, 12:26 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Nä inte särskilt roligt. Bilen har stått på Autoropa i snart 2 månader och den är inte klar.
Det är så surt när bilar går sönder Speciellt när dom är nya! Är det samma låda i FF:en som i f458? Tur ni har garanti. Har ni fått veta vad lådan kostar? :O
 
  #22160  
Old 07-05-2012, 12:35 PM
MrofSweden's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Jan 2012
Location: Linköping, Sweden
Posts: 82
MrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished road
Haft en underbar eftermiddag med F430 Scuderia samt en V8 Vantage
 
Attached Images  



All times are GMT -4. The time now is 07:51 PM.