Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21201  
Old 05-24-2012, 05:35 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by jox
Den här meningen känns seriös och förtroendeingivande när man är spekulant på en bil för 1,5 mkr:
"byten är intr dyrare som biligare opps finns knappt dyrare hi hi hi
pris kan disk beroende på vilket humör jag är på : )
"

Skön lirare! Det känns också förtroendeingivande när det till och med står i lagen att den köptes av Boris Becker.
 
  #21202  
Old 05-24-2012, 05:44 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Vilket jävla skämt. Om man nu ska ha en Turbo S så hade jag aldrig i mitt liv köpt ifrån en sådan människa. Dessutom; på vilket sätt ger det ett mervärde att Boris Becker ägt bilen? Jag ska nog införa det i min annons; OBS OBS OBS!!!: förra ägare AXEL!!!!
 
  #21203  
Old 05-24-2012, 05:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by SHH
Skön lirare! Det känns också förtroendeingivande när det till och med står i lagen att den köptes av Boris Becker.
Du menar "under lagen".
 
  #21204  
Old 05-24-2012, 05:57 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Ludas
Du menar "under lagen".
Hm, Boris Becker borde väl ändå stå över lagen?

Startade en tråd för Spotting i Sverige!
 
  #21205  
Old 05-24-2012, 07:36 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Läste precis igenom tråden om killen som blev skjuten. Jänkarna har en riktigt skev attityd emellanåt! "Knackar någon på dörren när jag inte känner för det så skjuter jag". Skjutglatt folk detdär!
 
  #21206  
Old 05-24-2012, 07:53 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Wow, hade chromet släppt på grillen eller var det bara en invasion av flugor?

Vi behöver seriöst en Spotted in Sweden-tråd. Kan ingen av er som fotar starta en?
Ja det vore ju ball Finns ju en hel del gott uppe i Sthlm vad jag sett häri.
 
  #21207  
Old 05-24-2012, 07:53 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Läste precis igenom tråden om killen som blev skjuten. Jänkarna har en riktigt skev attityd emellanåt! "Knackar någon på dörren när jag inte känner för det så skjuter jag". Skjutglatt folk detdär!
Amerikaaaaaaaah!!!!!!
 
  #21208  
Old 05-24-2012, 07:55 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Helt otroligt vilka människor det finns...
 
  #21209  
Old 05-24-2012, 08:00 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Å ena sidan är jag väldigt glad att jag bor i ett land där vi inte ens behöver reflektera hur vi skulle hantera en situation med en snedtrippande inbrottstjuv, för sannolikheten är så försvinnande liten att bara en sådan incident med den trippande killen i sig själv (utan vapen inblandade) skulle bli rejäla nyheter. Peppar peppar Men nej, att skjuta någon här i Sverige som knackar på din dörr känns milt sagt lite vansinnigt ....

Samtidigt får man inte glömma bort att USA är ett extremt farligt land på ett helt annat sätt. Var och varannan knäppgök springer ju runt med vapen överallt och det skjuts till höger och vänster. Och med tanke på hur vapenkåta alla till synes vanliga TSare är, tänk då hur galna de kriminella är. Så ja, det låter galet, men hade jag bott i USA hade jag nog fan skjutit också om jag kände att det blev en RIKTIGT hotfull stämning . . . Och jag har iofs inte ens gjort lumpen, men tre skott i ryggen?? Hur hotfullt kan det ha varit om han hade ryggen mot honom!?
 
  #21210  
Old 05-24-2012, 08:09 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jox, det är som du säger ett helt annat klimat i USA. Det är just vapenlagarna som gör det farligt men det är ju för sent för att ändra på det nu. Det är klart, står det mellan dig med familj eller extremt hotfull, beväpnad pundare är ju inte valet helt oklart. Sen tillkommer det som du säger, tre skott i ryggen, man måste vara snabb för att springa runt någon och skjuta dem i ryggen istället. Är man så snabb borde man kunna lösa det utan vapen tror jag.

Kanske dags att skaffa sig den där .22-250 som man funderat på ett par år Men så jagar man ju inte längre heller...
 



All times are GMT -4. The time now is 05:26 AM.