Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20401  
Old 04-11-2012, 06:20 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det hade varit fruktansvärt gött att befinna sig i Palm Desert om två dagar! Coachella går av stapeln och det är en gedigen lineup i år (som så många andra).
 
  #20402  
Old 04-11-2012, 06:33 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ah, jag har hört talas om det. Synd att det är så långt bort bara
 
  #20403  
Old 04-12-2012, 02:35 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Hur var matchen då? Själv såg jag Arsenal ta tre viktiga pinnar borta mot Wolves
Jag såg lite Arsenal också, underbar vinst och underbart att ManU torskade.

Matchen var bra, Robben blev syndabocken efter att ha bränt en straff och ett friläge med öppet mål. Nu har Dortmund mer eller mindre tagit hem titeln, lite som ManU i PL.
 
  #20404  
Old 04-12-2012, 02:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag såg lite Arsenal också, underbar vinst och underbart att ManU torskade.

Matchen var bra, Robben blev syndabocken efter att ha bränt en straff och ett friläge med öppet mål. Nu har Dortmund mer eller mindre tagit hem titeln, lite som ManU i PL.
 
  #20405  
Old 04-12-2012, 03:50 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Bronto
Ah, jag har hört talas om det. Synd att det är så långt bort bara
Ja det är ju en bit... En annan gång! Får lura med mig en liten bit av den amerikanska släkten om jag ska dit Så att man kan låna en bil och förlänga resan lite
 
  #20406  
Old 04-12-2012, 04:04 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha, det vore ju faktiskt kul med lite mer spänning i ligan... Oroa dig inte, ManU sitter nog rätt säkert.
 
  #20407  
Old 04-12-2012, 04:18 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Så är det alltid, man tror man är safe sen blir man knäppt på näsan. Men att United skulle tappa 8poäng (och målskillnad) på 6matcher är högst osannolikt, men med sport så vet man ju aldrig .

in other news, varit en slacker sedan i Julas med gymmet, köpte nytt gymkort igår och körde igång. Ska dit nu igen!! Tar någon vecka innan man är igång igen men sen så jävla gött att vara på banan!!
 
  #20408  
Old 04-12-2012, 04:43 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
Så är det alltid, man tror man är safe sen blir man knäppt på näsan. Men att United skulle tappa 8poäng (och målskillnad) på 6matcher är högst osannolikt, men med sport så vet man ju aldrig .

in other news, varit en slacker sedan i Julas med gymmet, köpte nytt gymkort igår och körde igång. Ska dit nu igen!! Tar någon vecka innan man är igång igen men sen så jävla gött att vara på banan!!
Underbart med träningen! Har svårt att gå till gymmet när det vankas tenta på helgen, annars går det bra! Ätit lite dåligt de tre senaste dagarna så det kommer väl synas på vågen...
 
  #20409  
Old 04-12-2012, 04:57 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Så är det alltid, man tror man är safe sen blir man knäppt på näsan. Men att United skulle tappa 8poäng (och målskillnad) på 6matcher är högst osannolikt, men med sport så vet man ju aldrig .

in other news, varit en slacker sedan i Julas med gymmet, köpte nytt gymkort igår och körde igång. Ska dit nu igen!! Tar någon vecka innan man är igång igen men sen så jävla gött att vara på banan!!
Nice nice. Jag har typ inte tränat någon sen i julas heller. Har bara sprungit några gånger nere i Tyskland, men efter tentan imorn ska jag också dra igång. Är sjukt sugen på att göra något annat än att plugga nu
 
  #20410  
Old 04-12-2012, 06:04 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Precis. Jag har klagat på att jobb, skola och fotboll tagit för mycket tid. Men nu har jag gjort ett klassiskt veckoschema (jag vet! ) så jag vet hur mina dagar ser ut och var jag har tid till att träna.
 



All times are GMT -4. The time now is 01:44 PM.