Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1961  
Old 10-07-2008, 12:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ok ................................... wtf?
 
  #1962  
Old 10-07-2008, 12:12 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
LOL, vet inte vaaad som hände... BTW så fick porschen en ny garagegranne idag, pappa ringde och berättade att det står en röd scuderia där! Måste få tag i ägaren nu! Photoshoot!!!
 
  #1963  
Old 10-07-2008, 12:15 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Samma som jag fotade på Lidingöbron, tro?
 
  #1964  
Old 10-07-2008, 12:17 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Samma som jag fotade på Lidingöbron, tro?
Nopp, röd med silver stripes, röda ok, svart inredning med röda sömmar...
 
  #1965  
Old 10-07-2008, 12:17 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Samma som jag fotade på Lidingöbron, tro?
Du har skjutit någon?

Jag grabben, jag ungen. Apropå det, såg du mitt svammel svar till dig i den tråd jag gjorde om karossen?
 
  #1966  
Old 10-07-2008, 12:22 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by LABrit
Du har skjutit någon?

Jag grabben, jag ungen. Apropå det, såg du mitt svammel svar till dig i den tråd jag gjorde om karossen?
Sköt en stöddig liten kille från Storbrittanien förra veckan . . . Skrek som en gris.

Nej, var? Visa mig.
 
  #1967  
Old 10-07-2008, 12:23 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Samma som jag fotade på Lidingöbron, tro?
Den verkar ägas av någon Tom Byrant Meisner


Tom Bryant-Meisner jagas av skatteverket
Skatteverket jagar IT-entreprenören Tom Bryant-Meisner för en skatteskuld på 220 miljoner kronor.

Mannen bakom A Brand New World, Utfors och Time Space Radio jagas av skattemyndigheten på 220 miljoner kronor i skatteskuld. Innan A Brand New World kraschade ska Tom Bryant-Meisner enligt E24 ha lyckats ta sig ur bolaget med mångmiljonbelopp i vinster. Även när nätverksföretaget Qeyton såldes till Cisco för 7,3 miljarder dollar ska han ha fått en rejäl vinst. Dessa vinster vill nu skatteverket ha en väsentlig del av.

"Jag kommer att överklaga det beslutet", säger Tom Bryant-Meisner enligt E24.
09 januari 2007, 11:51 (E24)
av: Jesper Olsson
Efter lite mer research har han (eller haft) 3 st McLaren F1's, en EB110 flertalet Ferraris etc... Han måste ha bästa garaget i Sverige..
 

Last edited by PorscheFanatic; 10-07-2008 at 12:27 PM.
  #1968  
Old 10-07-2008, 12:29 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Sköt en stöddig liten kille från Storbrittanien förra veckan . . . Skrek som en gris.
I can only lol at that comment.
 
  #1969  
Old 10-07-2008, 12:40 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Osäker på om du menar den Scud jag såg eller som står parkad bredvid farsan din men den jag såg ägs av Tom Bryant i alla fall Eller rättare sagt av ett bolag som han kontrollerar, "Pacific Sportscars".

Nyfiken som man är drar man ju iväg både ett och två och tio SMS till Bilregistret om dagarna
 
  #1970  
Old 10-07-2008, 12:49 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Osäker på om du menar den Scud jag såg eller som står parkad bredvid farsan din men den jag såg ägs av Tom Bryant i alla fall Eller rättare sagt av ett bolag som han kontrollerar, "Pacific Sportscars".

Nyfiken som man är drar man ju iväg både ett och två och tio SMS till Bilregistret om dagarna
Pratade om den vinröda Har redan letat upp ägaren till den i mitt garage, killen är född -79 och har Facebook, har redan skickat ett meddelande till honom, sjuk man är...
 



All times are GMT -4. The time now is 04:32 AM.