Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19601  
Old 02-06-2012, 11:35 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Lulz, vet att det är förbjudet att skriva om gatrejs på alla bilforum nuförtiden men hade precis ett mega rejs mellan mig och en 335i. Sida vid sida och vrålsladd hela tiden, men jag vann med ett hårstrå till slut! Dock var det i en isig uppförsbacken och vi rörde på oss i cirka gångfart...
Klart det var i gångfart. Hade det gått fort hade ju 335an vunnit

Jag fattar inte varför man ska envisas med att börja jobba så jävla tidigt för inom vården. Ingen vill ju gå till tandläkaren, men vem fan vill göra det halv åtta en måndagmorgon?
 

Last edited by Dave S; 02-06-2012 at 11:36 AM.
  #19602  
Old 02-06-2012, 12:55 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Nicke
^^Med den farten vi "rejsa" sku nog turen till mataffären ta en väldigt lång tid!

Men på tal om mat, var på helgen och shoppade lite sprit i Tallinn. Kan berätta att en V70 rymmer bra sprit för 120pers bröllop (kompisens) Fjädringen var dock kanske inte helt av samma åsikt...
Men är det inte en platta gin på burk jag skådar (ljusblå med vita linjer) genom fönstret på bakdörren.
Vet någon i herrskapet månne vart dessa kan inhandlas i Sverige? Ska iofs på kryssning i mars så då får jag handla på mig 5 flak, men hade gärna köpt dom på närmare breddgrader...
 
  #19603  
Old 02-06-2012, 01:01 PM
GrayTT's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: May 2008
Location: MidEast
Posts: 15,199
GrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond reputeGrayTT has a reputation beyond repute
Hi all... hope this does not belong to anyone you know

 
  #19604  
Old 02-06-2012, 01:47 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by MrofSweden
Tack RickyZone, yes 93:a. Ska bli extremt trevligt med studenten och ledigt! Haha precis, har inte stött på några fler 93r här ännu. Vi är nog inte så många?
Trevligt med några fler ungdomar! Själv är jag 92:a!
 
  #19605  
Old 02-06-2012, 02:01 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Men är det inte en platta gin på burk jag skådar (ljusblå med vita linjer) genom fönstret på bakdörren.
Vet någon i herrskapet månne vart dessa kan inhandlas i Sverige? Ska iofs på kryssning i mars så då får jag handla på mig 5 flak, men hade gärna köpt dom på närmare breddgrader...
Yep! 10 plattor lonkero! Long drink - Wikipedia, the free encyclopedia Speciellt på sommaren är denna ädla dryck så jävligt god som nerkyld. Träffade faktiskt på den på Scanlines mellan Helsingborg och Helsingööööör, annanstans i Sverige har jag inte träffat på den. Det finns ju även kopior på denna men denna är original och definitivt bäst. Men basicly är det ju Gin och grapefruit lemonad blandat ihop.

Edit: Köpte även av den på Scanlines butik i Puttgarden.
Edit2: Blackout, du verkar inte vara ensam http://sv-se.facebook.com/pages/Gin-...28890833806481
 

Last edited by Nicke; 02-06-2012 at 02:08 PM.
  #19606  
Old 02-06-2012, 02:37 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Nicke
Yep! 10 plattor lonkero! Long drink - Wikipedia, the free encyclopedia Speciellt på sommaren är denna ädla dryck så jävligt god som nerkyld. Träffade faktiskt på den på Scanlines mellan Helsingborg och Helsingööööör, annanstans i Sverige har jag inte träffat på den. Det finns ju även kopior på denna men denna är original och definitivt bäst. Men basicly är det ju Gin och grapefruit lemonad blandat ihop.

Edit: Köpte även av den på Scanlines butik i Puttgarden.
Edit2: Blackout, du verkar inte vara ensam Gin Long Drink till Systembolaget! | Facebook
10 plattor, nu snackar vi!
Jag brukar dricka sånna där sommar som vinter. Att man inte känner någon smak av alkohol gör det livsfarligt!
Skumt att det var så få som gillar facebooksidan för denna ädla dryck
 
  #19607  
Old 02-06-2012, 02:51 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Aah, Gin Long Drink och G&T på sommaren är det bästa som finns!
 
  #19608  
Old 02-07-2012, 04:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
I lördags, när vi var och rev hus, så släppte en polaren "bomben" att han och hans fästmö ska bli föräldrar för första gången. Alla blev såklart jätteglada och ett stort kramkalas utbröt. Jag reflekterade lite snabbt över hur jävla olika man lever men ändå umgås och trivs tillsammans (jag och polarn då dvs).

Vilekt fall som, vi fortsätter iaf att riva hus och sen drar jag hem för att fräscha till mig. Vi möts sedan upp på gemensam förfest på kvällen där nästa polare och hans sambo släpper bomben att dom också ska bli föräldrar för första gången ... Då tappade jag det och förklarade för alla på festen, högt och ljudligt, att nu får ni väl för fan ge er! En annan får ju ångest bara man tänker på skiten
 
  #19609  
Old 02-07-2012, 05:32 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Vem vet Strebo, du kanske redan har gjort en av dina otaliga MILFs på smällen för länge sedan. En dag knackar en liten smålänning på dörren och säger: Pappa, nu äw du fan skyldig mig bawnbidwag.
 
  #19610  
Old 02-07-2012, 07:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ts-meet, vad sägs? Attachment 93199
 

Last edited by strebo; 08-03-2012 at 09:29 AM.



All times are GMT -4. The time now is 09:33 AM.