Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19411  
Old 01-30-2012, 02:18 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jag håller med Ludas, det där ser INTE ut som en hockeyspelare...
Jag bara väntade på det där faktiskt
 
  #19412  
Old 01-30-2012, 02:21 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Satan Adde! Jag älskar snö och det där ser så jävla skoj ut!
Det är sjukt sjukt roligt, Du borde prova!
Originally Posted by Axman

Krya på dig Adde,
Tack!
Originally Posted by Ludas
Ser riktigt nice ut Adde. Jag har aldrig åkt snöskoter men det verkar så sjukt kul... Lovar att ta många bilder i Afrika. Vi ska ju på 3-dagars safari också så det blir nog en del elefantbilder och sånt oxå
Låter bra! Safari är nog en av grejerna jag vill göra innan jag dör.
 
  #19413  
Old 01-30-2012, 02:42 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ser riktigt nice ut Adde. Jag har aldrig åkt snöskoter men det verkar så sjukt kul... Lovar att ta många bilder i Afrika. Vi ska ju på 3-dagars safari också så det blir nog en del elefantbilder och sånt oxå
Är det resan med farsan? Har ni inte åkt på den än, det trodde jag! Akta dig för lejonen

Originally Posted by Sideways_swe
Jag bara väntade på det där faktiskt
Det gjorde jag också , men du kan ju trösta dig med att du ser bättre ut än den där hockeyspelaren!

Förresten, en fråga till er erfarna medlemmar, när man får en rep och det inte är ett blått "plakat" längst ute till vänster, utan istället ett frågetecken, är det en neg rep då?

Nån av de nya medlemmarna som reppat mig, antar att de inte lärt sig.

Är det nån som vet
 
  #19414  
Old 01-30-2012, 02:45 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Faaan vad nice det ser ut Adde! Kallt men riktigt kul. Hoppas magsjukan går över snart. Man ska inte äta kebab norr om Järva Krog

Ax - när man får en rep med ett frågetecken är det egentligen ett fel på TS. Det ska vara en "neutral" rep, som man får från någon som inte har rep power ännu eftersom de inte fått någon själv, men just den bilden som illustrerar det verkar ha försvunnit från TS' server.
 
  #19415  
Old 01-30-2012, 02:49 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Faaan vad nice det ser ut Adde! Kallt men riktigt kul. Hoppas magsjukan går över snart. Man ska inte äta kebab norr om Järva Krog

Ax - när man får en rep med ett frågetecken är det egentligen ett fel på TS. Det ska vara en "neutral" rep, som man får från någon som inte har rep power ännu eftersom de inte fått någon själv, men just den bilden som illustrerar det verkar ha försvunnit från TS' server.
OK, då kan du hälsa cheferna att så har det varit länge, tror att till och med i början när jag var ny så såg det ut så, och det börjar ju bli mer än ett år sen
 
  #19416  
Old 01-30-2012, 02:55 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Om jag känner Jox rätt så kommer han direkt lyfta på luren och se till att problemet blir löst Axman... INTE!

Nej jag har inte dragit på resan med farsan än. 9-20 februari är vi borta. Jag ska akta mig för lejonen. Vi har svarta sherpas som skyddar oss på natten
 
  #19417  
Old 01-30-2012, 02:56 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Faaan vad nice det ser ut Adde! Kallt men riktigt kul. Hoppas magsjukan går över snart. Man ska inte äta kebab norr om Järva Krog
tack! Magsjukan är påväg bort verkar det som. Har slutat spy galla iaf..

På tal om mat.. Vi käkade tacobuffe i Gördalens (Gördalen har 20 invånare och alla är släkt) bystuga i fredags. Hur man kan misslyckas så jävligt med taco är ett under. Smaken sitter kvar och har förmodligen gjort att jag aldrig någonsin kan äta taco igen.
 

Last edited by Sideways_swe; 01-30-2012 at 03:00 PM.
  #19418  
Old 01-30-2012, 02:59 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag ska akta mig för lejonen. Vi har svarta sherpas som skyddar oss på natten
Passa dig

Tiger Attack: The Full Video & Behind the Attack! - YouTube
 
  #19419  
Old 01-30-2012, 03:01 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Om jag känner Jox rätt så kommer han direkt lyfta på luren och se till att problemet blir löst Axman... INTE!

Nej jag har inte dragit på resan med farsan än. 9-20 februari är vi borta. Jag ska akta mig för lejonen. Vi har svarta sherpas som skyddar oss på natten
Jag ser att du känner Joxiboy väl.......

Fy vad gött - har du tur så kanske vädret har slått om här lagom till ni kommer hem igen!

Avundsjuk? ...........NOT
 
  #19420  
Old 01-30-2012, 03:06 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Härlig bild från fjällen där. Hade mer än gärna lekt omrking med en såndär skooter om man hade haft möjlighet
Men nu ska det ju visst komma mer snö säger de lärda, vi får hoppas de håller vad dom lovar!

Någon som sett gårdagens Top Gear avsnittet?
 



All times are GMT -4. The time now is 03:15 AM.