Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1851  
Old 09-19-2008, 11:52 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Dagens mailkonvo. Börja nerifrån.

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Martin
Skickat: fr 2008-09-19 14.41
Till: Joakim
Ämne: SV: Mötestid onsdag

Jag tror ........... att du råkade få med henne där.

Ringa och katastrofhantera kanske?!?!?!?!?!?!?


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Josephine
Skickat: fr 2008-09-19 14.39
Till: Martin
Ämne: SV: Mötestid onsdag

Vad menar Joakim med detta? Dåligt!
Josephine




-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Joakim
Skickat: fr 2008-09-19 14:33
Till: Martin
Kopia: Josephine
Ämne: Re: SV: Mötestid onsdag

Sluta vara så äckligt tillmötesgående, du får inte ligga i alla fall. Hon är ju nygift ....

J


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Martin
Skickat: fr 2008-09-19 14:28
Till: Josephine
Kopia: Joakim
Ämne: SV: Mötestid onsdag

Hej!

Då säger vi 14.00! Ska bli otroligt kul att träffas!

Martin
Classic!
 
  #1852  
Old 09-19-2008, 06:00 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
^^^hahahahahaha
 
  #1853  
Old 09-19-2008, 06:05 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
BRONTO i stockholm ikväll???? Ring mig 0704930427
Synd att jag inte stannade längre annars hade jag gärna hängt ett tag. Får ta och komma upp senare i höst, blev väldigt sugen på att se sthlm när jag tog ett varv runt sergels etc

Coldplay var helt grymt! Alla sköna låtar körde dem perfekt, Chris Martin var en riktigt skön underhållare och publiken var i kanonbra stämning
Slänger in några halvkassa iphone bilder för att försöka visa hur det var:

globen börjar fyllas


intro


julgranskulor


den gode Chris


bandet


efter halvtid sprang de ut i publiken mittemot scenen och lirade lite akustiskt


 
  #1854  
Old 09-19-2008, 06:06 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
det är sjukt vad folk har mobiler och kameror med ändå






viva la vida!
 
  #1855  
Old 09-19-2008, 06:10 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Fan osså! Verkar som jag missade något Åt lunch med lillebror idag som visar sig ha varit där oxå, han sa samma saker som du Jocke! FAN FAN FAN!
 
  #1856  
Old 09-19-2008, 08:09 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Om en vecka så blir det snäppet bättre. Då invaderas sthlm av flera tusen tandläkare. Då jävlar ska vi röja
 
  #1857  
Old 09-19-2008, 09:04 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Hör av dig Davve!
 
  #1858  
Old 09-21-2008, 07:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är det något som hänt på försäkringsfronten eller vad är det frågan om? Har jag blivit flaggad som högrisk?

Titta nu här på offerter jag fått på olika bilar;
A8 4.2 '05 - 29,600/år
E350T '06 - 26,200/år
745 '04 - 33,600/år
CL600 '02 - 31,100/år

???? WTF ????

Porkan måste ju vara en miljard gånger större risk för dem, och den är inte ens på hälften av E350n ...FFS! Fetglöm att jag pyntar över tio om året för en dejly drajver.
 
  #1859  
Old 09-21-2008, 07:06 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
mbolo, angår inte mig men if you don't mind my asking, vad betalar du för RS4an?
 
  #1860  
Old 09-21-2008, 07:43 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
mbolo, angår inte mig men if you don't mind my asking, vad betalar du för RS4an?
Kommer inte ihåg exakt, men tror det ligger någonstans runt 20' per år. Då är jag skadefri sen barnsben med maxbonus, men bor i innerstan & är ung och dum. Kan kolla upp närmare om du vill. Länsförsäkringar är det som gäller och kan rekommendera dem. Försäkringsagenten hade själv en 335 spider - så vi snackar alltid bilar

Låter fruktansvärt dyrt tycker jag, men kan det vara för att de är import eller premiumvagnar med törstiga motorer?
 



All times are GMT -4. The time now is 04:44 AM.