Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16961  
Old 10-05-2011, 03:23 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
OK, jag har börjat lägga upp lite turistbilder från Barca här:

https://teamspeed.com/forums/off-top...ml#post1106407
 
  #16962  
Old 10-05-2011, 04:54 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
TG-eventet var som om att vara hos en Audi-dealer bara att det var smockat med osköna bilnördar och att det bjöds på prickig korv och prästost! Spiken i kistan var när chefredaktören skulle läsa upp ett brev från the stig genom att vara tyst och sen säga, "det var allt".

Träffade aldrig Jox eller Ludas, när kom/gick ni?
Haha vad torrt! Trist att det inte styrde upp det ändå. När ska första tidningen släppas här?
 
  #16963  
Old 10-05-2011, 06:11 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
OK, jag har börjat lägga upp lite turistbilder från Barca här:

https://teamspeed.com/forums/off-top...ml#post1106407
Det där ser ju inte alls så tråkigt ut. Var själv sugen på att åka dit för flera år sedan, men sen Barca blev den vidrigaste fotbollsklubben i världs historien skulle det aldrig falla mig in.

Sent from my Galaxy S2 using Teamspeed
 
  #16964  
Old 10-06-2011, 01:17 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Alla har hört om Steve Jobs antar jag? Sjukt tråkigt! Han försvann alldeles för tidigt! Jag tycker det var starkt av honom att visa sig så uppåt och glad hela tiden trots att han antagligen visste vad som skulle hända väldigt snart.

Jag tror det här är en jätte förlust för Apple med, då han var mr. Apple. Tror dem kommer få det tungt nu faktiskt. Aktierna rasar ju kopiöst, även efter släppet av 4s.
 
  #16965  
Old 10-06-2011, 01:23 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Det där ser ju inte alls så tråkigt ut. Var själv sugen på att åka dit för flera år sedan, men sen Barca blev den vidrigaste fotbollsklubben i världs historien skulle det aldrig falla mig in.

Sent from my Galaxy S2 using Teamspeed
Du kan ju åka dit ändå, jag kollade överhuvudtaget inte på någon fotboll, jag klev inte ens av bussen utanför FCB`s arena!

Originally Posted by cmayer
Alla har hört om Steve Jobs antar jag? Sjukt tråkigt! Han försvann alldeles för tidigt! Jag tycker det var starkt av honom att visa sig så uppåt och glad hela tiden trots att han antagligen visste vad som skulle hända väldigt snart.

Jag tror det här är en jätte förlust för Apple med, då han var mr. Apple. Tror dem kommer få det tungt nu faktiskt. Aktierna rasar ju kopiöst, även efter släppet av 4s.
Steve var en smart kille, så smart så han borde ha byggt upp företaget att inte vara beroende av honom hoppas jag!
 
  #16966  
Old 10-06-2011, 01:51 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Jag tror inte att dem kanske är beroende av honom produktmässigt, men publikmässigt. Kolla bara presentationerna som finns på Apple's YT-konto. När han kommer upp på scenen blir det ju kaos, han tas emot som en riktig stjärna.

Det pratades ju även innan det här om att Android och Microsoft är påväg upp och kanske förbi Apple, och med tanke på hur mycket han betydde för Apple så tror jag knappast det här hjälper företaget. Tim Cook har en VÄLDIGT stor uppgift framför sig nu.
 
  #16967  
Old 10-06-2011, 02:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Med tanke på att Steve Jobs räddat Apple från konkurs tidigare (om det är en eller två gånger kommer jag inte ihåg) så verkar det vara ett företag som behöver en stark perfektionist som ledare .... vi får hoppas att det inte märks av speciellt mycket att Jobs inte är kvar, apple är trots allt ett kul företag. (Jag vill klargöra, vänligt men bestämt, att det är deras fans som dricker the apple kool-aid som jag inte gillar)
 
  #16968  
Old 10-06-2011, 03:23 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Missade er precis, kom typ då, gjorde ni något soft efter?
 
  #16969  
Old 10-06-2011, 03:55 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Lite rysk underhållning

RUSSIAN CAR CRASH COMPILATION - YouTube
 
  #16970  
Old 10-06-2011, 04:08 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Missade er precis, kom typ då, gjorde ni något soft efter?
Ja för fan! Riktigt soft. Du och Strebban är ju på bild! Hahahahahhhaha!!

http://www.finest.se/imageGallery/?igid=9400#31

Edit: Nej faaaan, de stavade fel på ditt namn Felix!!!!!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:18 PM.