Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14191  
Old 06-10-2011, 05:39 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Grymt mail! Är det en polare till dig som ska kolla in den? Sjukt roligt att bröderna har var sin också haha. Galet.
Ja jag hade hört om dessa bröder tidigare men har aldrig sett någon av bilarna.
Det är en vän till familjen som är bilentusiast och framför allt gillar Porschar. Tvivlar på att det blir ett köp men fan vad kul det vore. Jag tycker det är skitballt att två brorsor kör matchande sportbilar, hade jag också gärna gjort med brorsan. Kanske i framtiden nån gång.
 
  #14192  
Old 06-10-2011, 05:47 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ja jag hade hört om dessa bröder tidigare men har aldrig sett någon av bilarna.
Det är en vän till familjen som är bilentusiast och framför allt gillar Porschar. Tvivlar på att det blir ett köp men fan vad kul det vore. Jag tycker det är skitballt att två brorsor kör matchande sportbilar, hade jag också gärna gjort med brorsan. Kanske i framtiden nån gång.
Mm det är ball. När jag var nere på Porscheklubbens träff för två år sen så var det två bröder som hängde på i varsin M3 E46. Dock hade den ena cab så de var lite olika iallafall. Körde som de stulit bilarna dock och man fick ligga i för att hänga med på småvägarna Helt galna var dem!
 
  #14193  
Old 06-11-2011, 07:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Lite sent nu kanske att svara på frågan, men två SJUKT bra filmer:

YouTube - ‪The Business Trailer‬‏
YouTube - ‪'Middle Men' Trailer HD‬‏
 
  #14194  
Old 06-11-2011, 09:07 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Vilka serier kollar ni på här förresten? Letar efter några nya att följa sen House MD och Californication hade avslutning nu. Californications senaste säsong var sjuuukt rolig och är värd att kolla in även om man inte sett de tidigare

Såg första avsnittet av Mad Men igår och den verkade lovande. Har hört bra om den så kanske är värt att kolla igenom de första säsongerna där
 
  #14195  
Old 06-11-2011, 10:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Mad Men är skitbra, bland mina top 3. The Wire och West Wing är mina övriga 2 favoriter. Game of Thrones e grymt bra och visas just nu på HBO, 8 av 10 avsnitt från säsong 1 har kommit.
Har du sett How to make it in America? Den påminner en del om Entourage. Rubicon kom en säsong av förra året men tyvärr förlängdes den inte. Tycker dock att den var riktigt sevärd ändå, framför allt i början.
 
  #14196  
Old 06-11-2011, 10:24 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Gratulerar till examen!

Jävlar vilken kväll det blev igår! Fyra studentmottagningar, varav den sista var helt sinnessjuk! Vi var nästan hela kompisgänget (en av lillasyrrorna som tog studenten) samlades där för att gratulera. Tre kockar på plats som fixade käket under tiden gästerna var där, bar med allt man kan tänka sig, liveband och en satans massa gäster! Nu kommer det bilrelaterade för kvällen. Vi körs ner i stan runt 01 i en polares s63 amg. När vi kommer ut från en klubb på natten står en svart 458 och varvar på gatan. Då har farsan som körde oss ner varit hemma och bytt bil till ferrarin som levererades igår. Trodde knappt mina ögon eller öron! Den är ju så mycket bättre när man får se den med egna ögon! Så nu står en s63, en 430 och en 458 i garaget Troligtvis säljs väl 430n nu, känns lite överflödig när man fått hem en 458 också
 
  #14197  
Old 06-11-2011, 10:29 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Mad Men är skitbra, bland mina top 3. The Wire och West Wing är mina övriga 2 favoriter. Game of Thrones e grymt bra och visas just nu på HBO, 8 av 10 avsnitt från säsong 1 har kommit.
Har du sett How to make it in America? Den påminner en del om Entourage. Rubicon kom en säsong av förra året men tyvärr förlängdes den inte. Tycker dock att den var riktigt sevärd ändå, framför allt i början.
Alright, ska kolla på the Wire och Game of Thrones då Mm jag har sett alla HTMIIA och diggade den verkligen. Kändes som en mer verklig, skönare version av entourage. Läste nånstans att de skulle dra igång säsong 2 rätt snart, men minns inte när.

Ska inte Top Gear komma snart förresten? Snackades om juni i sommar har jag för mig på sista avsnittet.
 
  #14198  
Old 06-11-2011, 10:29 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Gratulerar till examen!

Jävlar vilken kväll det blev igår! Fyra studentmottagningar, varav den sista var helt sinnessjuk! Vi var nästan hela kompisgänget (en av lillasyrrorna som tog studenten) samlades där för att gratulera. Tre kockar på plats som fixade käket under tiden gästerna var där, bar med allt man kan tänka sig, liveband och en satans massa gäster! Nu kommer det bilrelaterade för kvällen. Vi körs ner i stan runt 01 i en polares s63 amg. När vi kommer ut från en klubb på natten står en svart 458 och varvar på gatan. Då har farsan som körde oss ner varit hemma och bytt bil till ferrarin som levererades igår. Trodde knappt mina ögon eller öron! Den är ju så mycket bättre när man får se den med egna ögon! Så nu står en s63, en 430 och en 458 i garaget Troligtvis säljs väl 430n nu, känns lite överflödig när man fått hem en 458 också
Nice combo att ha i garaget med S63 och F458 mums!
 
  #14199  
Old 06-11-2011, 10:33 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bronto The Wire är väldigt speciell. Framför allt säsong 2 som man antingen älskar eller hatar. Jag gillade den men brorsan skippade den nästan helt och körde säsong 3 istället.
Du kommer nog märka vad jag menar med "speciell" när du har sett några avsnitt av första säsongen, men ge det en chans och du kommer älska den. En av de mest trovärdiga och realistiska serierna jag har sett, bortsett från sista säsongen kanske.
 
  #14200  
Old 06-11-2011, 11:32 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Ett par bilder till. Varit lite dåligt senaste dagarna men nu är det Lördag och fint väder så det borde bli bättre. Var mkt fint ute förra helgen enligt en bekant jag träffade.
 
Attached Images         



All times are GMT -4. The time now is 03:14 AM.