Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10871  
Old 03-09-2011, 06:31 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Grattis Strebo!!!
 
  #10872  
Old 03-09-2011, 06:34 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Grattis Strebo!
Grattis i efterskott Felix!




även fast ingen grattade mig på min födelsedag...får trösta mig med att jag har en kongo-kuk
 
  #10873  
Old 03-09-2011, 09:09 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fan vad ni snackat på sen jag drog och jobbade. För att kort klargöra lite:
1) Jag borde ju ligga längst upp på stor kuk-listan i och med att jag kör tjejbil. Å andra sidan är jag ju dörrvakt och vi måste ju ha små kukar eftersom vi e så elaka (direkt citat där) så jag får väl ligga i mitten.
Tror faktiskt jag var först på 6speed och bland de första aktiva här av svenskarna. Om ni kollar mitt join date här så är det faktiskt tidigare än DJs(!) Brontos är en månad tidigare än mitt tom.
 
  #10874  
Old 03-10-2011, 01:23 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Tackar grabbs! Självklart inleder man dagen med att unna sig en sovmorgon
 
  #10875  
Old 03-10-2011, 02:52 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahaha! Man knivmördad på Södermalm - DN.SE

Sån humor. Det var ju Broder Tuck jag trodde var Gröne Jägaren. De ligger typ 100 meter från varandra.
 
  #10876  
Old 03-10-2011, 02:56 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Grattis Strebo!
 
  #10877  
Old 03-10-2011, 03:04 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hahaha! Man knivmördad på Södermalm - DN.SE

Sån humor. Det var ju Broder Tuck jag trodde var Gröne Jägaren. De ligger typ 100 meter från varandra.
Anders Timell pratade om detta på radion i morse, var nåt om att han twittrat hur mysigt det var där och så skedde mordet.
 
  #10878  
Old 03-10-2011, 03:13 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Ax: Har du kollat priserna på GT-R i tyskland? Ska du handla så gör det nu när kronan är så stark jämfört med euron. Tror du kan få en för under 500tusen svenska med lite prut.
 
  #10879  
Old 03-10-2011, 03:21 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Ax: Har du kollat priserna på GT-R i tyskland? Ska du handla så gör det nu när kronan är så stark jämfört med euron. Tror du kan få en för under 500tusen svenska med lite prut.
Nej har inte gjort det. Har inte bestämt mig, är ju sugen på en P eller F så det bästa är kanske att lugna sig och spara till rätt från början. Annars kostar det bara en massa pengar. Och så vill ju frugan byta också, och 25 årig b-dag, ett badrum och en tvättstuga som behöver göras vid...... ja du vet.
 
  #10880  
Old 03-10-2011, 03:35 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det är lugnt axman. Spara du till din F, jag fixar billigt kakel & klinker!
 



All times are GMT -4. The time now is 03:48 AM.