Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10071  
Old 02-20-2011, 06:00 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahaha, "The Dominator" Sjukt bra idé att bygga om en sådan faktiskt. Har bara kommit några minuter in, men det verkar lovande!
 
  #10072  
Old 02-20-2011, 06:11 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Dominator projektet var ganska roligt, framför allt när isen brast och James körde på bilen i snödrivan
 
  #10073  
Old 02-21-2011, 03:25 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vet inte om det är för att klockan var mycket och jag var trött eller om jag tittat alldeles för mycket på TG på sista tiden, men under senaste avsnittet igår så kände jag bara .... ehhhhhhhh. Alltid same old. Man vet exakt vad som ska hända varje gång. Snark. Stängde av halvvägs.
Kom på mig själv med att se mer fram emot Solsidan än Top Gear på söndagkvällarna, och då är det illa.
 
  #10074  
Old 02-21-2011, 05:11 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Jag tyckte att det var helt ok ändå. M3 vs. RS5 var ju sjukt snyggt filmat och ihopsatt. Antar att M3an är fortfarande kung ändå när man ser på det segmentet. Lite sjukt, men gillade inte alls E92 M3 när den kom, men nu är den sjukt vass och cool. Man behöver vänja sig vid vissa designer.

Sen appropå skördetröskan så är det ju bara dem tre 50-årsgubbarna som kan få lov att modda en sån sjuk traktor för att jamsa runt i Norge och leka snöröjare! De måste ju ha sjukt kul när de spelar in dem scenerna. Varför ha en eldkastare där bak liksom? Hahaha, så sjukt sköna är de ändå.
 
  #10075  
Old 02-21-2011, 05:24 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, okeeeej då - några segment var kul. Jag garvade en del när de råkade tända eld på någon stackars gubbe man fick se springandes iväg med hela jackan i lågor
 
  #10076  
Old 02-21-2011, 06:24 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Måste sluta dricka sprit som besatt på Lördagar....kan inte komma ihåg en Måndag när jag var uppe i tid senast. När jag stämplar ut till top gear på söndagskvällarna sover jag konstant 11-12h och vaknar verkligen inte av klockan. Måste undersökas.
 
  #10077  
Old 02-21-2011, 08:16 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Haft en asslapp morgon med amerikansk brunch för att sen köra ett långt gympass. Chillar med ett gammalt Top Gear nu. Sjukt skön start på veckan
 
  #10078  
Old 02-21-2011, 08:22 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Haft en asslapp morgon med amerikansk brunch för att sen köra ett långt gympass. Chillar med ett gammalt Top Gear nu. Sjukt skön start på veckan
Ahhhh, det sköna studentlivet! Ibland är man bra avundsjuk . . .

Sitter med den värsta förkylningen jag någonsin haft och huttrar i ett konferensrum och väntar på dagens tredje möte. Vill bara hem och tycka synd om mig själv.

Fast dagen är inte helt värdelös - jag har kanske gjort så att Ludas blivit stjärnadvokat idag med en förmedling av en snubbe till hans konfidentiella high priority case Schhh!
 
  #10079  
Old 02-21-2011, 08:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Ja vi får se om det leder någon vart. Stort tack iaf för kontakten, din kompis var väldigt trevlig och hjälpsam. Ser fram emot avgörandet i juni.
Krya på dig!
 
  #10080  
Old 02-21-2011, 10:34 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Trevligt med kontaktknytande här

Det råkar inte vara den här advokaten du känner jox? Han ska vara jätteduktig enligt Västtrafik :
 



All times are GMT -4. The time now is 11:10 AM.