Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22851  
Old 08-16-2012, 01:52 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by EVO
Vet inte hur det blir i höst faktiskt. Jobbet är högst ovisst om jag får ha kvar. Är ju bara ett vikariat så risk att man ryker snabbt. Skola blir det inte iaf. Kanske får ta och se fram emot en höst som arbetslös i värsta fall.
Ajdå, det låter kärvt.. Dra till Norge i värsta fall. Hojta till om du behöver telnr för jag har bra kontakter kvar där uppe!
Vi borde fixa ett litet tsmeet också över ett par öl på stan. Vi är ju trots allt några här inklusive han i borensberg. Men under närmsta framtiden lär det nog vara en hel del nollning på schemat..

Sent from my GT-I9100 using teamspeed
 
  #22852  
Old 08-16-2012, 05:10 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
En öl säger jag inte nej till.
 
  #22853  
Old 08-16-2012, 10:11 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Säger ja till öl, eller vin, eller sprit! Dock är jag upptagen med alla nya stackars nollor ett par veckor framöver...
 
  #22854  
Old 08-17-2012, 04:17 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Tsmeet på knutstorp på autoropa racing days nästa lördag-söndag?
 
  #22855  
Old 08-17-2012, 04:25 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Aler
En öl säger jag inte nej till.
Gott, då får vi försöka styra upp det framåt höstkanten!
Originally Posted by N.M.O
Säger ja till öl, eller vin, eller sprit! Dock är jag upptagen med alla nya stackars nollor ett par veckor framöver...
Klart du får komma, men det var tanken att det hela skulle hållas i Linköping med omnejd
Originally Posted by Hampelina_92
Tsmeet på knutstorp på autoropa racing days nästa lördag-söndag?
Det hade ju varit kul, hade tänkt åka först. Men det är säkert något nollning eller så så jag får nog tyvärr avsäga mig från det
 
  #22856  
Old 08-17-2012, 11:46 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Tsmeet på knutstorp på autoropa racing days nästa lördag-söndag?
Jag hade tänkt att åka dit nån gång efter lunch!
 
  #22857  
Old 08-17-2012, 02:05 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Jag hade tänkt att åka dit nån gång efter lunch!
Vad trevligt! På lördagen då antar jag?
 
  #22858  
Old 08-17-2012, 02:29 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ja, jag visste inte att det var 2 dagar, men jag hade nog tänkt på lördagen, var där förra året och gjorde en tråd om det!
 
  #22859  
Old 08-17-2012, 03:57 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Ja, jag visste inte att det var 2 dagar, men jag hade nog tänkt på lördagen, var där förra året och gjorde en tråd om det!
Jo det är det! Ja jag kommer ihåg tråden, jag och RedRS brukar vara där!
 
  #22860  
Old 08-18-2012, 06:31 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Jo det är det! Ja jag kommer ihåg tråden, jag och RedRS brukar vara där!
Såg att det på söndagen är endast för inbjudna, jag kommer i alla fall på lördag efter lunch! Om du vill kan jag PM:a mitt nummer till dig, så kan du skicka ett sms eller nåt så kan vi väl träffas kanske? Ta en kaffe och snacka lite! RedRS kanske kommer? Jag kan kolla med David i Lund och kanske Strebo kan också!
 



All times are GMT -4. The time now is 02:18 PM.