Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22861  
Old 08-18-2012, 08:28 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Såg att det på söndagen är endast för inbjudna, jag kommer i alla fall på lördag efter lunch! Om du vill kan jag PM:a mitt nummer till dig, så kan du skicka ett sms eller nåt så kan vi väl träffas kanske? Ta en kaffe och snacka lite! RedRS kanske kommer? Jag kan kolla med David i Lund och kanske Strebo kan också!
Yes gör det! Kan höras under dagen! RedRS kör i grupp A och jag kör i gupp b! Gör så!
 
  #22862  
Old 08-18-2012, 08:35 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Yes gör det! Kan höras under dagen! RedRS kör i grupp A och jag kör i gupp b! Gör så!
Ok, wow, häftigt att ni kör, men jag misstänkte väl att ni är med på det! Då hörs vi och ses!
 
  #22863  
Old 08-18-2012, 11:18 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
Ok, wow, häftigt att ni kör, men jag misstänkte väl att ni är med på det! Då hörs vi och ses!
Hade ju varit grymt kul att träffa er där nere, men 8 timmar tor över dagen känns som lite i överkant tyvärr... Hoppas ni får så trevlig och ta mkt bilder, din tråd från förra året var ju riktigt episkt Axman!
 
  #22864  
Old 08-18-2012, 11:25 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Hade ju varit grymt kul att träffa er där nere, men 8 timmar tor över dagen känns som lite i överkant tyvärr... Hoppas ni får så trevlig och ta mkt bilder, din tråd från förra året var ju riktigt episkt Axman!
Kom igen nu,,,, nej men jag förstår, det är en lång tur!
 
  #22865  
Old 08-18-2012, 11:43 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag siktar på att komma dit på lördagen också, men har för mig att jag jobbar den natten så måste kolla lite hur det ser ut först.
 
  #22866  
Old 08-18-2012, 12:16 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan det vore grymt kul att komma ner och träffa er alla. Men 110 mil på en dag känns lite tungt

Bortsett från att det vore sjukt kul att träffas, är eventet i sig som spectator värt att flyga ner och bo över en natt på hotell för?
 
  #22867  
Old 08-18-2012, 12:36 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fan det vore grymt kul att komma ner och träffa er alla. Men 110 mil på en dag känns lite tungt

Bortsett från att det vore sjukt kul att träffas, är eventet i sig som spectator värt att flyga ner och bo över en natt på hotell för?
Bara att träffa mig vore värt det!
 
  #22868  
Old 08-18-2012, 12:36 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Va fan jox det e väl bara att flyga ned. Jag kan köra dig dit å hem från hotellet. En flygbiljett inrikes kostar ju typ som en kaffe på Statoil.
 
  #22869  
Old 08-18-2012, 01:03 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Snåla Stockholmare,,,,,
 
  #22870  
Old 08-18-2012, 01:22 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Jox eller så drar du med dig några av dom andra norrlänningarna (dvs. Sthlmare) i lyxkryssaren så plockar ni upp mig på vägen
 

Last edited by Blackout; 08-18-2012 at 01:24 PM.



All times are GMT -4. The time now is 12:45 AM.