Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Search this Thread

Old 08-09-2012, 03:36 PM
Teamspeed Senior Member
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Hampelina_92
Precis kommit ner till Zürich för att kolla en bil vi skall köpa och ha i Schweiz. Riktigt trevlig stan och satan vad mycket bilar här finns! Ser nästan fler här än i Monaco
Hur kommer det sig att ni ska köpa en bil att ha där nere?
Äger ni hus/lägenhet/mark/slott/whatever där nere eller gillar ni bara Schweiz otroligt mkt?
Lycka till med letande och svara sen på mitt pm

Last edited by Blackout; 08-09-2012 at 03:40 PM.
Old 08-09-2012, 03:46 PM
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Vi hänger i Verbier!

Old 08-09-2012, 03:47 PM
Teamspeed Senior Member
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by SHH
Trevligt! Men du måste berätta vad det är för bil ni kollar på. F12 Berlinetta?
Haha om det vore så bra!

Axel: Haha ja jag ändrade mig igår hade inget bättre för mig så vi stannade en natt extra

Blackout: ja vi har ett ställe i Verbier och ska äntligen köpa en bil att ha där nere! Jag ska även börja plugga i Schweiz nu i september så jag kommer använda den en del men sen köpa något eget nästa höst!

Old 08-09-2012, 03:48 PM
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vafan, Zürich! Flyger man inte till Genéve eller Lausanne om man ska hänga i Verban?

Old 08-09-2012, 03:55 PM
Teamspeed Senior Member
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Vafan, Zürich! Flyger man inte till Genéve eller Lausanne om man ska hänga i Verban?
Stämmer jox! Till Geneve! Men det fanns inga roliga bilar i närheten så fick åka hit och köpa istället!

Old 08-09-2012, 05:49 PM
Teamspeed Senior Member
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Haha om det vore så bra!

Axel: Haha ja jag ändrade mig igår hade inget bättre för mig så vi stannade en natt extra

Blackout: ja vi har ett ställe i Verbier och ska äntligen köpa en bil att ha där nere! Jag ska även börja plugga i Schweiz nu i september så jag kommer använda den en del men sen köpa något eget nästa höst!
Så pass, det förklarar ju varför du var där nere typ hela vintern! Då får du arrangera ett svenskt ts-meet någon gång i vinter för alla som åker utförs
Vad ska du plugga för något där nere om man får fråga?? och vad blir det för åkdon?

Själv tänkte jag fira som fan imorrn att sista dagen på sommarkneget är över och att det blev en hel vecka ledigt innan skola drar igång den 20e! Statistik och dataanalys på Liu i några år framöver, det blir grejer det

Last edited by Blackout; 08-09-2012 at 05:54 PM.
Old 08-10-2012, 02:23 AM
Teamspeed Senior Member
Originally Posted by Blackout
Så pass, det förklarar ju varför du var där nere typ hela vintern! Då får du arrangera ett svenskt ts-meet någon gång i vinter för alla som åker utförs
Vad ska du plugga för något där nere om man får fråga?? och vad blir det för åkdon?

Själv tänkte jag fira som fan imorrn att sista dagen på sommarkneget är över och att det blev en hel vecka ledigt innan skola drar igång den 20e! Statistik och dataanalys på Liu i några år framöver, det blir grejer det
Haha exakt! Bodde där nere i 5 månader nu i vinter och åkte skidor!

Haha ja det hade väl varit nått!

Jag ska börja plugga Hotel Management på EHL. Det blir en brun cayenne till faktiskt! Dock med brun klädsel istället för beige som den som står i Sverige.

Old 08-10-2012, 10:47 AM
Teamspeed Senior Member
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Jag ska börja plugga Hotel Management på EHL. Det blir en brun cayenne till faktiskt! Dock med brun klädsel istället för beige som den som står i Sverige.
Har två polare som pluggat på EHL, båda verka gilla det och det verka vara ordentligt med festande (priority nr 1 ). Lycka till!

Old 08-10-2012, 01:28 PM
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ganska spännande i handbollen!

Old 08-11-2012, 05:44 PM
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by N.M.O
Ganska spännande i handbollen!
Ganska spännande här med!

Gissa bilen och gissa hastigheten.

Attached Images