Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22781  
Old 08-02-2012, 01:25 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Originally Posted by jox
Jag får inget riktigt grepp om Garage-11.

Porsche 911 911 2,4 S | Skåne

De försöker vara fina och skriva "af" osv, men undertonen är att det är ett rejält pucko som skrivit texten. Vad fan är concure stand? Och vad exakt betyder motsättningen "utan att man har tagit avstånd till kostnader?" Man har alltså renoverat efter en budget?
Jag gissar på snor-unge som säljer bilar som pappa köpt in till honom. Har sett en liten valp köra runt i den Beiga Panamera Turbon som de har till salu. Oseriöst intryck? Ja men bättre än när Hassans Bil lägger upp Mikket finn BMW 336 Blak Edition
 
  #22782  
Old 08-02-2012, 01:34 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox

Vad sa polisen då?
Han sa att nån hade ringt 112 för att en vit porsche hade kört som en galning och kört om över heldraget... och den här gången hade jag faktiskt inte kört som en galning.

snuten var som sagt schysst han sa typ att det finns folk som inte har annat för sig än att ringa 112 för minsta lilla. sen frågade han om jag körde rally med bilen och att han gillade ljudet


vart riktigt sugen på den här lambon förresten. riktigt riktigt snyggt stylad!

Lamborghini Gallardo E- GEAR V10 520HP | Halland
 
  #22783  
Old 08-02-2012, 02:36 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Sideways_swe
Han sa att nån hade ringt 112 för att en vit porsche hade kört som en galning och kört om över heldraget... och den här gången hade jag faktiskt inte kört som en galning.

snuten var som sagt schysst han sa typ att det finns folk som inte har annat för sig än att ringa 112 för minsta lilla. sen frågade han om jag körde rally med bilen och att han gillade ljudet


vart riktigt sugen på den här lambon förresten. riktigt riktigt snyggt stylad!

Lamborghini Gallardo E- GEAR V10 520HP | Halland
Vilka stollar det finns på vägarna. Synd att du inte kom ikapp honom, hade varit väldigt intressant att höra hur/om han egentligen tänkte

Har riktigt svårt att finna ord för hur förstörd den där Gallardon är, går det att göra den fulare?
Men se till att behåll Porschen över MinStoraDag så man kan få inspektera den lite mer noga på Mantorp, eller kanske tom åka något var på lördagen Hoppas han som är anmäld med F12berlinettan får sin bil i tid!
 
  #22784  
Old 08-02-2012, 03:11 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Han sa att nån hade ringt 112 för att en vit porsche hade kört som en galning och kört om över heldraget... och den här gången hade jag faktiskt inte kört som en galning.

snuten var som sagt schysst han sa typ att det finns folk som inte har annat för sig än att ringa 112 för minsta lilla. sen frågade han om jag körde rally med bilen och att han gillade ljudet


vart riktigt sugen på den här lambon förresten. riktigt riktigt snyggt stylad!

Lamborghini Gallardo E- GEAR V10 520HP | Halland
"Rally" , ja vafan Adde, varför kör du inte rally med den? Hahaha
Men riktigt skönt att du fick en vettig polis i alla fall. Gissar därför att det inte var någon trafikpolis.

Och fy fan vilken jävla ful Lambo Och om man som säljare tycker det är viktigt att skriva sitt mellannamn med initialen på Blocket så är man med största sannolikhet en äkta knäppgök.
 
  #22785  
Old 08-02-2012, 04:36 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Mikket finn BMW 336 Blak Edition
Mannen vad säger du om min bil?
 
  #22786  
Old 08-02-2012, 04:41 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
 
  #22787  
Old 08-02-2012, 04:49 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Originally Posted by Dave S
Mannen vad säger du om min bil?
Jak harr gren-idition på min så slutta whajna, walla walla!
 
  #22788  
Old 08-02-2012, 05:22 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Originally Posted by Sideways_swe
Han sa att nån hade ringt 112 för att en vit porsche hade kört som en galning och kört om över heldraget... och den här gången hade jag faktiskt inte kört som en galning.

snuten var som sagt schysst han sa typ att det finns folk som inte har annat för sig än att ringa 112 för minsta lilla. sen frågade han om jag körde rally med bilen och att han gillade ljudet


vart riktigt sugen på den här lambon förresten. riktigt riktigt snyggt stylad!

Lamborghini Gallardo E- GEAR V10 520HP | Halland
"Vid funnet intresse..."

*letar*

Nope, inget intresse funnet.

Dessutom, en Gallardo ifrån Grekland? Är det sparpaketet som regeringen dragit igång nu?
 
  #22789  
Old 08-02-2012, 05:31 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by RedRS
"Vid funnet intresse..."

*letar*

Nope, inget intresse funnet.

Dessutom, en Gallardo ifrån Grekland? Är det sparpaketet som regeringen dragit igång nu?
Kjolpaketet verkar lika uppskattat va oss som sparpaketet är av grekerna
 
  #22790  
Old 08-03-2012, 04:47 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Eget bröllop imorgon. Lite spännande...
 



All times are GMT -4. The time now is 02:45 PM.