Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22731  
Old 08-01-2012, 10:57 AM
La Artist's Avatar
F yeah!!! tit got me a silver bar..
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,618
La Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
haha strebban aka tåpullaren


ibland undrar man hur fan folk fungerar.. Idag var jag påväg hem från norrköping med GT3an. Det var as mycket trafik så det var lugn körning hela vägen. Kom ifatt nån gubbe som körde en skåpbil som körde typ 60-70väg. fick ett tillfälle att köra om trots att det var heldraget, så jag gjorde det och brummade vidare,körde väl kanske 120 på 90väg. När jag kommer in mot enköping står polisen och väntar på mig. Idioten hade ringt 112 för att jag tydligen kört om honom som en idiot över heldraget

Snuten var helskön iaf. det roliga var att han hade ringt typ 20min innan polisen stanndade mig, efter jag blivit stannad så tar det kanske 1minut så kör han som ringde förbi. Då måste ju han ha kört i princip lika fort som mig haha idiot. försökte hinna ifatt han för att köra om honom på riktigt sen men tappade honom..

Definitionen av en playa hater!
 
  #22732  
Old 08-01-2012, 11:08 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Om du använder tårna när du idkar samlag så gör du fel....
Originally Posted by Sideways_swe
haha strebban aka tåpullaren


ibland undrar man hur fan folk fungerar.. Idag var jag påväg hem från norrköping med GT3an. Det var asmycket trafik så det var lugn körning hela vägen. Kom ifatt nån gubbe som körde en skåpbil som körde typ 60 på 70väg. fick ett tillfälle att köra om trots att det var heldraget, så jag gjorde det och brummade vidare,körde väl kanske 120 på 90väg. När jag kommer in mot enköping står polisen och väntar på mig. Idioten hade ringt 112 för att jag tydligen kört om honom som en idiot över heldraget

Snuten var helskön iaf. det roliga var att han hade ringt typ 20min innan polisen stanndade mig, efter jag blivit stannad så tar det kanske 1minut så kör han som ringde förbi. Då måste ju han ha kört i princip lika fort som mig haha idiot. försökte hinna ifatt han för att köra om honom på riktigt sen men tappade honom..
Haha, jag är väl ingen Charlie Sheen precis men att man inte idkar samlag med tårna - det vet jag

Vilket AS Adde! Synd att du inte hann ifatt!!
 
  #22733  
Old 08-01-2012, 11:26 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
The tåpullare, the nutcrusher, the legend!

Att folk orkar hålla på alltså. Men jag tror att din bil bidrar väldigt mycket till folks irritation också, inte bara hur den ser ut utan hur den låter också. Han hade aldrig ringt om du hade gjort exakt samma sak i en V70.
Min RS lät kanske inte lika mycket som din, men nästan, och då kunde man stå vid ett rödljus och någon gubbe (alltid en gubbe) började gapa att man "körde som ett svin" när man strax innan hade kört 50 km/h på en 50-väg.

Vad sa polisen då?
 
  #22734  
Old 08-01-2012, 11:53 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Haha! Strebo, kärt barn har många namn?

Adde, den typen av människor finns ju tyvärr överallt. Avundsjuka stackare som frossar i glädjen över att förstöra för andra mer bemedlade invånare Som jox sa, vad sa polisen?
 
  #22735  
Old 08-01-2012, 01:06 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
The tåpullare, the nutcrusher, the legend!

Att folk orkar hålla på alltså. Men jag tror att din bil bidrar väldigt mycket till folks irritation också, inte bara hur den ser ut utan hur den låter också. Han hade aldrig ringt om du hade gjort exakt samma sak i en V70.
Min RS lät kanske inte lika mycket som din, men nästan, och då kunde man stå vid ett rödljus och någon gubbe (alltid en gubbe) började gapa att man "körde som ett svin" när man strax innan hade kört 50 km/h på en 50-väg.

Vad sa polisen då?
Hur är det med porkan Jocke?

Adde, jag har sett dina videos, du kör ju som ett svin
 
  #22736  
Old 08-01-2012, 01:14 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad sjukt Adde, hoppas du inte fick någon böter eller så.

Drog med motorbåten till Sandhamn och käkade lunch med en polare idag. Soft väder nu på eftermiddagen. Nu in i bastun och läsa biltidningar.
 
  #22737  
Old 08-01-2012, 01:15 PM
MasterMike's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Oct 2011
Posts: 24
MasterMike is an unknown quantity at this point
W

EWaYw
 
  #22738  
Old 08-01-2012, 01:16 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hmmmm
 
  #22739  
Old 08-01-2012, 01:20 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Fan vad sjukt Adde, hoppas du inte fick någon böter eller så.

Drog med motorbåten till Sandhamn och käkade lunch med en polare idag. Soft väder nu på eftermiddagen. Nu in i bastun och läsa biltidningar.
Hur i hela fridens dagar kan du basta på sommaren? Det funkar bara på vintern för mig!
 
  #22740  
Old 08-01-2012, 01:27 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Hur i hela fridens dagar kan du basta på sommaren? Det funkar bara på vintern för mig!
Klart man badar bastu på sommaren, eller hela året om för den delen, men nästan det bästa att göra vid havet!

Sen är det en annan sak om Ludas badar i svensk-40-gradig bastu eller ej..
 



All times are GMT -4. The time now is 01:53 PM.