Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

  #22721  
Old 07-31-2012, 02:20 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, det var ett tag sedan man var på skidsemester ...fast, nu kan jag inte ens ha skor på mig. Min ena tå lever sitt egna lilla liv så efter fem (ja, 5) besök på vårdcentralen fick jag äntligen antibiotika och någon jävla salva att smöra med.
 
  #22722  
Old 07-31-2012, 05:30 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Gör man ens något åt tår? Har nog brutit min lilltå 10-15 ggr och stortån ur led 1 gång. Men ingen av gångerna har jag gjort något åt de. Vad är fel?
 
  #22723  
Old 07-31-2012, 05:51 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by RedRS
Gör man ens något åt tår? Har nog brutit min lilltå 10-15 ggr och stortån ur led 1 gång. Men ingen av gångerna har jag gjort något åt de. Vad är fel?
Kollat om du har någon känsel i fötterna?
 
  #22724  
Old 07-31-2012, 06:08 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Haha har en axel jag opererats för då den aldrig ville var i led. Men i övrigt brukar brytningarna akompagneras av diverse könsord skrikna i hög volym!
 
  #22725  
Old 08-01-2012, 01:37 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Man gör inget om du byter tår har jag för mig men min tå är inte bruten, den är ett stort öppet köttsår som blir infekterat hela jävla tiden
 
  #22726  
Old 08-01-2012, 03:27 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Putsa det med väteperoxid så läker det snabbt.
 
  #22727  
Old 08-01-2012, 03:28 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Man gör inget om du byter tår har jag för mig men min tå är inte bruten, den är ett stort öppet köttsår som blir infekterat hela jävla tiden
liggsår? Varit en lugn semester hör jag.

Hampelina: Fin turbo S brorsan din har!
 
  #22728  
Old 08-01-2012, 05:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
liggsår? Varit en lugn semester hör jag.

Hampelina: Fin turbo S brorsan din har!
Precis. Får ju skavsår så mycket som jag ligger.... Ba-dum-pisch!
 
  #22729  
Old 08-01-2012, 06:13 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Om du använder tårna när du idkar samlag så gör du fel....
 
  #22730  
Old 08-01-2012, 10:53 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Om du använder tårna när du idkar samlag så gör du fel....
haha strebban aka tåpullaren


ibland undrar man hur fan folk fungerar.. Idag var jag påväg hem från norrköping med GT3an. Det var asmycket trafik så det var lugn körning hela vägen. Kom ifatt nån gubbe som körde en skåpbil som körde typ 60 på 70väg. fick ett tillfälle att köra om trots att det var heldraget, så jag gjorde det och brummade vidare,körde väl kanske 120 på 90väg. När jag kommer in mot enköping står polisen och väntar på mig. Idioten hade ringt 112 för att jag tydligen kört om honom som en idiot över heldraget

Snuten var helskön iaf. det roliga var att han hade ringt typ 20min innan polisen stanndade mig, efter jag blivit stannad så tar det kanske 1minut så kör han som ringde förbi. Då måste ju han ha kört i princip lika fort som mig haha idiot. försökte hinna ifatt han för att köra om honom på riktigt sen men tappade honom..
 

Last edited by Sideways_swe; 08-01-2012 at 10:58 AM.

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 06:53 AM.