Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

  #22631  
Old 07-25-2012, 06:58 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag har förresten kommit på den senaste trenden snedstreck modeflugan! Att matcha klädseln efter snusdosan.

Seriöst. INGEN kommenterar det faktum att Jox snusar damsnus? Kanske är lika bra att stänga tråden trots allt
 
  #22632  
Old 07-25-2012, 11:54 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Seriöst. INGEN kommenterar det faktum att Jox snusar damsnus? Kanske är lika bra att stänga tråden trots allt
Snusade gjorde man när man var fjortis och fortfarande trodde det var coolt.
 
  #22633  
Old 07-26-2012, 01:10 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jag blir så förbannad! Här går man och köper ett par riktigt fina in-ear-lurar som man kan byta sladd på för att man ska kunna ha dem i en evighet och slippa spendera en massa pengar på skit. Vad händer inom ett år? Jo, en av snäckorna bryts av från hörlurskroppen! Hur fan ska jag ha råd att köpa ett par nya som student?!
 
  #22634  
Old 07-26-2012, 01:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Men ... om du köpt ett par dyra borde du väl ha någon form av garanti? Om dem nu är dyra ska de väl ändå inte gå sönder om du bara använt de som de skall användas?

Edit: Och varför skulle man vilja behöva byta sladd?
 
  #22635  
Old 07-26-2012, 03:46 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Jag är ganska nöjd över att mina relativt nya inear-lurar överlevde en omgång i tvättmaskinen. Brukar ju alltid bli något djävulskap när man mixar el och vatten men den här gången gick det galant!

Sent from my GT-I9100 using teamspeed
 
  #22636  
Old 07-26-2012, 03:50 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Originally Posted by Dave S
Seriöst. INGEN kommenterar det faktum att Jox snusar damsnus? Kanske är lika bra att stänga tråden trots allt
Jag tänkte på det, men har varit allt för elak de senaste veckorna. Dessutom tänkte jag att om vi hypar denna bilden kommer Ze Americans att få upp ögonen för färgen på hans tröja. Tänk bara vilken reaktion det skulle få
 
  #22637  
Old 07-26-2012, 03:58 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha vad snackar ni om, Catch är inte tjejsnus! Det är ju bara nu de senaste åren som de har bögat till dosan på lite olika sätt.
 
  #22638  
Old 07-26-2012, 04:57 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
Men ... om du köpt ett par dyra borde du väl ha någon form av garanti? Om dem nu är dyra ska de väl ändå inte gå sönder om du bara använt de som de skall användas?

Edit: Och varför skulle man vilja behöva byta sladd?
Jo jag hoppas innerligt på att det ska bli ett garantiärende. Nej de har dessutom legat i den lådan man får med hela tiden och de gick sönder när de låg i en väska Varför man vill byta sladd? För att på mina 4 senaste andra lurar har jag fått glapp i sladden vilket har resulterat i att det är omöjligt att njuta av musiken
 
  #22639  
Old 07-26-2012, 05:00 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Aha, jag brukar gå igen ett par iPhone lurar i halvåret. Förbrukningsvaror intalar jag mig
 
  #22640  
Old 07-26-2012, 05:05 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Klarar absolut inte av de lurarna Önskar att jag gjorde dock!
 

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 09:59 PM.